loading...
تراختورچیلار سایتی|تراختور سایتی
salar بازدید : 0 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سرویس بین الملل لیگ برتر، تونی الیویرا سرمربی محبوب تراکتوری ها به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی را منتشر کرده است که در زیر می خوانید

 طرفداران عزیز تراکتور:

سال جدید فرصت خوبی برای برداشتن قدمهای استوار برای آینده است. تراکتور با شما زنده است و شما قلب تراکتور هستید و بدون شما تراکتور هیچی نیست. دوستتان دارم و برای همیشه شما در قلب من هستید، حتی اگر من فصل بعد در تراکتور نباشم. سال نو مبارک و به یاد داشته باشید که شما لایق بهترین ها هستید.امیدوارم همیشه و در هر مسابقه تراکتور را در رده های بالا ببینم. قبل از اینکه هر اتفاقی بیفتد از شما فقط یک خواسته دارم: می خواهم یک استادیوم پر در بازی با العین ببینم. میخواهم شما را ببینم و به شما ملحق شوم قبل از اینکه تبریز را ترک کنم. سال خوبی داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 608